Kapcsolatba lép könyvelő irodánkkal
Komoly adómegtakarítást érhet el, ha már a cégalapítást megelőzően igénybe veszi ingyenes tanácsadásunkat, ahol tulajdonosi szerkezet kialakításában nyújtunk segítséget.
Egyszerűsített cégeljárás
Komoly adómegtakarítást érhet el, ha már a cégalapítást megelőzően igénybe veszi ingyenes tanácsadásunkat, ahol tulajdonosi szerkezet kialakításában nyújtunk segítséget.
Telefonon egyeztetnek és minden szükséges dolgot megbeszélnek.
Ügyvédünk előkészíti aláírásra az iratokat.
Befárad irodánkba, ahol aláírhatja a szükséges dokumentumokat.
Amennyiben a tulajdonosok vagy ügyvezető múltjában nem látnak további ellenőrzésre okot adó momentumot, vagy egyéb törvényi akadályt.
(Ügyvédi iroda, ezeket biztosan kérni fogja)
Székhelyként, telephelyként, fióktelepként megjelölt ingatlan kapcsán, amelyet az ingatlan tulajdonosai, haszonélvezői, továbbá két tanú aláír. Hozzájáruló nyilatkozatot, ügyvédünk küldi el Önnek.
Mely székhelyként, telephelyként, fióktelepként megjelölt ingatlan kapcsán. (Igény esetén beszerezzük Önnek)
Személyi azonosító igazolvány, lakcímkártya
Közkereseti, betéti, Korlátolt Felelősségű Társaság (Kft.), illetve Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Zrt.) alapításánál lehetőség van arra, hogy létesítő okiratot az ügyvéd egy törvény által meghatározott szerződésminta kitöltésével szerkessze meg. Ezt használva a a cégalapítás folyamata egy órán belül végbemegy és a költségei is alacsonyabbak, mint a hagyományos eljárásé. Megtekintheti, mit tartalmaz a szerződés minta.
A szerződésminta tartalma nem bővíthető és nem szűkíthető! Amennyiben az ügyvéd által beküldött dokumentumok megfelelnek a törvényi szabályoknak, a cégbíróság bejegyzi a céget a cégnyilvántartásba. Amennyiben nem felel meg, akkor – igen kivételes esetben – elutasítja a kérelmet. A cégbíróság elutasító határozata esetén lehetőség van a cégbejegyzési kérelem 8 (nyolc) napon belüli ismételt benyújtására.
Ha egyéni vállalkozó szeretne lenni, de nem tudja miként fogjon hozzá
1 . a kérelmező nyilatkozat arról, hogy nincs eltiltva az általa folytatni kívánt tevékenység végzésétől
2 . a jogszabályban előírt képesítés meglétét igazoló okirat
3 . jogszabályban előírt más hatóság engedély, amennyiben a tevékenység folytatását jogszabály hatósági engedélyhez köti
4 . a kérelmező nyilatkozata adószám, és ha adóazonosító jellel rendelkezik tartózkodás mellett , az annak megállapításához szükséges – külön jogszabályban meghatározott – adatokról
5 . jövedelemszerzési céllal kiállított Tartózkodási engedélyt
Egyes módozatok előnyeiről, hátrányairól Könyvelő irodánk ügyfeleinek ingyen felvilágosítást adunk.
Egyéni vállalkozást NEM alapíthat tartózkodás mellett az a Személy :
Azok a Magyarországon lakóhellyel rendelkező, cselekvőképes magyar állampolgárok, letelepedett , bevándorolt , illetőleg menekült jogállású személyek, akik nincsenek kizárva az Egyéni Vállalkozás gyakorlásából.
Könyvelőirodánk elsősorban ügyfeleinek nyújt székhelyszolgáltatást, de fogadja a csupán Székhelyszolgáltatási szolgáltatásunkat igénybe vevő vállalkozókat is.
AZNAP KATA Kft., mint székhelyszolgáltató 2 irodát, székhelycímet üzemeltet.
Gyakorló utcai Iroda:
1106 Budapest, Gyakorló utca 18. fsz. 3. a.
+36 70 397 4645
szekhely@aznap.hu
Tavas utcai Iroda:
1108 Budapest, Tavas utca 1/C fsz. 10. a.
+36 70 905 3959
szekhely@aznap.hu
Hétfőtől csütörtökig: 9-16 óráig,
Pénteken: 9-13 óráig,
Előzetes egyeztetést követően: 8-20 óráig.
Minden 3-ik vállalkozás alapítás alkalmával felmerül a ” SZÉKHELY ” problémája. Mindenkinek első gondolata, hogy a vállalkozásának a székhelye, legyen a lakása, családi háza.
Cégbírósági/Kormányhivatali székhely bejegyzéshez minden ingatlan tulajdonos, haszonélvező beleegyezése szükséges.
Legtöbb esetben, az ingatlan haszonélvezői nem engedélyezik a székhely bejegyzést: haszonélvezeti joggal rendelkező, mindent jobban tudó anyósok vagy nagyapák, akik nagyobb kockázatot látnak egy székhely bejegyzésben, mint egy hitelhez való fedezetnyújtásban.
Második helyen, a főbérlők állnak. Önkormányzat, nagyon ritka esetben engedi a székhelybejegyzést. Magántulajdonú ingatlanok esetén is régi bérlőnek kell ahhoz lenni, hogy a bérbeadó kiadja engedélyező nyilatkozatát.
Egyik dunántúli ügyfelünk adószámát felfüggesztette a NAV, mert nem találta a cég székhelyét (székhelyét jelző táblát) a székhelyül megadott címen. A székhely, egy 10 emeletes ház 10-ik emeletén volt. A földszinti portálra, kihelyezték a cégtáblát, de a társasház szabályzata szerint ez tilos, ezért a közösképviselő levette. Postaládán is feltüntették a vállalkozás nevét, de a ládákhoz a postáson és a lakókon kívül, senki nem jutott látótávolságba. Ház tulajdonosaival nem tudott a vállalkozó megegyezni, át kellett helyezni a székhelyét.
Ügyfeleink rendszeresen hozzánk irodánkba a bizonylataikat és a hivatalos levelezésüket. Előfordul, hogy egy-egy küldemény jelentőségét a gazdálkodáshoz nagyszerűen értő, de hivatalok eljárási rendjét kevésbé ismerő vállalkozó nem méri fel helyesen. Adóbevallásokhoz igazodó látogatása alkalmával előkerülő levélnek, határozatnak, ha lejárt a fellebbezési ideje, már tehetetlenek vagyunk.
Ha a könyvelőirodába érkezik a hivatalos levelezés, biztos, hogy minden fontos levél időben eljut hozzánk. Ügyfeleinknek, beszkenneljük a leveleket, így továbbra is mindenről tudomásuk van.
Évente legalább 2-3 ügyfelünkkel előfordul, hogy felfüggesztik az adószámát, rosszabb esetben törlik is, mert nem vette át székhelyén a hivatalos leveleket.
Posta gyakorlata, amennyiben nincs otthon a levél címzettje, a kézbesítő értsítést dob a postaládába a küldemény érkezéséről. Ha nem veszi át a levelet 1 héten belül, – mert nyaral, vagy csak 7-10 naponként megy a székhelyére, mert az üzletét máshol bérli és hajnaltól éjszakáig nyitva tart – a levelét visszaküldi a posta a feladónak. Második alkalmat követően, már fel is függesztik a vállalkozás adószámát.
Ha meg sem kapta az értesítést, de a postai nyilvántartás szerint a kézbesítő bedobta a postaládájába, Önnek kell bizonyítania, hogy nem így történt. Hogy tudja bizonyítani? Sehogy.
Ha a házban lakó gyerekek rendszeresen kiveszik a postaládából a kilógó küldeményeket csupán szórakozásból, csak reménykedhet abban, hogy a földön megtalálja a postai értesítést.
Amikor egy vállalkozás kinőtte a konyhaasztalt, gyakran felmerül a vállalkozás és a magánvagyon, munka és szabadidő különválasztásának kérdése. Ennek a törekvésnek is gyakori következménye a lakóhelytől eltérő vállalkozási székhely cím.
Idősebb korosztály még emlékszik arra az izgalomra, amit az országhatár átlépésekor, VÁM vizsgálatok alkalmával éltünk át. Nem volt a zsebünkben semmi tiltott dolog, mégis rettegtünk a hatóság szigorától. Ugyanerről az érzésről számolnak be ügyfeleink, akihez bejelentkezik az Adóhatóság székhelyen történő ellenőrzésre. Székhelyszolgáltatásunk megkíméli ettől a látogatástól a családot. Irodánkban fogadjuk a NAV alkalmazottait.
Könyvelőirodánk SZÉKHELY biztosításával igyekszik jobb minőségű, teljesebb kiszolgálást nyújtani Ügyfeleinek.
Cégalapítás, Székhelyszolgáltatás, Könyvelés, Egyéni vállalkozások kezelése, Társasházak könyvelése, Tanácsadás, CSABŐ, Civil szervezetek, Egyesületek, Alapítványok indítása és könyvelése.
1117 Budapest,
Október 23-a u. 14. 4/2
Nyitvatartás:
Előzetes egyeztetést követően.
racz.gyula@aznap.hu
+36 20 342 5516
1108 Budapest,
Tavas utca 1/C fsz. 10.
1106 Budapest,
Gyakorló utca 18. fsz. 3.
2119 Pécel,
Zoltán u. 48.