Home Cégalapítás egyszerűsített eljárással

Cégalapítás egyszerűsített eljárással

Az on-line (elektronikus), egyszerűsített cégeljárás

KIEMELT AJÁNLATUNK: CÉGALAPÍTÁS ÜGYVÉDI KÖLTSÉGE 15 000 Ft

Keresses minket!>>

Egyszerűsített cégeljárás menete röviden:

  • Kapcsolatba lép irodánkkal.
  • Ügyvédünk, felhívja Önt telefonon és minden szükséges dolgot megbeszélnek.
  • Ügyvédünk előkészíti aláírásra az iratokat.
  • Ön befárad irodánkba, és aláírja az Alapító okiratot, befizeti az alapítási illetéket  (kft.: 50 000 FT, bt.: 25 000 Ft)
  • Cégbíróság 1 órán belül bejegyzi cégét, amennyiben a tulajdonosok vagy ügyvezető múltjában nem látnak további ellenőrzésre okot adó momentumot, vagy egyéb törvényi akadályt.

Tegye fel kérdését!>>

Részletesen:

Közkereseti, betéti, Korlátolt Felelősségű Társaság (Kft.), illetve Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Zrt.) alapításánál lehetőség van arra, hogy létesítő okiratot az ügyvéd egy törvény által meghatározott szerződésminta kitöltésével szerkessze meg. Ezt használva a a cégalapítás folyamata egy órán belül végbemegy és a költségei is alacsonyabbak, mint a hagyományos eljárásé.  Megtekintheti, mit tartalmaz a szerződés minta. (Egyszerűsített, online cégalapítás szerződésminta letöltés.

A szerződésminta tartalma nem bővíthető és nem szűkíthető!  Amennyiben az ügyvéd által beküldött dokumentumok megfelelnek a törvényi szabályoknak, a cégbíróság bejegyzi a céget a cégnyilvántartásba Amennyiben nem felel meg, akkor – igen kivételes esetben – elutasítja a kérelmet. A cégbíróság elutasító határozata esetén lehetőség van a cégbejegyzési kérelem 8 (nyolc) napon belüli ismételt benyújtására.

Cégalapításhoz szükséges iratok (Kérjük, hozza magával az aláírásra!)

  • Hozzájáruló nyilatkozat székhelyként, telephelyként, fióktelepként megjelölt ingatlan kapcsán, amelyet az ingatlan tulajdonosai, haszonélvezői, továbbá két tanú aláír.  Hozzájáruló nyilatkozatot, ügyvédünk küldi el Önnek.
  •  Ingatlan tulajdoni lapja, mely székhelyként, telephelyként, fióktelepként megjelölt ingatlan kapcsán. (Igény esetén beszerezzük Önnek)
  • Személyi azonosítást lehetővé tévő okmányok (személyi azonosító igazolvány, lakcímkártya) 

Keresses minket!>>