Hagyományos és online könyvelés
Családi napközi, Webáruház, Civil szervezetek, Társasház, Alvó Kft.
Minden hónap 10-ig személyesen, postai úton vagy más Önnek megfelelő módon bejuttatja bizonylatait irodánkba .
Értesíti a könyvelő irodát minden adó-, vagy más hatóságtól kapott levélről, határozatról.
A hatályos törvényeknek megfelelően elvégezzük a szükséges könyvelési feladatokat.
Hagyományos könyvelés esetén a bizonylatok EREDETI példánya alapján dolgozunk.
Adóminimalizálást, folyamatos feladatunknak tekintjük.
Vállalkozását érintő törvényi változásokról, közérthető módon tájékoztatjuk.
Elektronikus és papír alapú bevallásokat készítünk a NAV és az Önkormányzatok felé.
A bizonylatok átadásakor vagy amikor szükségesnek látja befárad irodánkba és segítséget nyújtunk, tanácsot adunk gazdasági döntései megalapozásához. Telefonon, emailen folyamatosan rendelkezésére állunk.
Bemutatjuk az online könyvelési rendszer működését Önnek. Kérjen időpontot! >>
1. havi bizonylatait, irodánk könyveli (de közösen is dolgozhatunk).
Ez alapján: igényeinek, tevékenységi körének megfelelően beállítjuk a képernyőket, amelyeket az Ön vállalkozásának speciális igényeire alakítunk.
2. havi bizonylatokat közösen rögzítjük.
Természetesen ellenőrizzük munkáját! Ha egy-egy tételben bizonytalan, a főkönyvi elhelyezést ránk bízhatja.
Jelenleg, több mint 60 Családi bölcsődét, magánóvodát és magániskolát könyvelünk. Kérdéseire személyesen, telefonon és e-mailben is válaszolunk általában 1 napon belül. CSABÖ végzettségünk lehetővé teszi, hogy helyettesi feladatot is vállaljunk.
Néhány éve, barátnőm lánya, 1 éves kisfia számára gyermekfelügyeletet keresett. A fiatal anyuka, közgazdász végzettségű és átlagon felüli kreativitással, szerteágazó érdeklődési körrel rendelkezett. Szeretett volna GYED-en maradni, hogy kisfiával tölthesse az első szavak, lépések idejét, de szüksége volt az új kihívásra, felnőtt társaságra. Gergő számára megtalálta az ideális helyet, egy családi napközit, miközben megszólalt benne a minden új dologra fogékony nő.
Utánajárt a családi napközi alapítás, működtetés feltételeinek. Kiszámította, hogy mennyi ideig kell támogatnia külső tőkével az intézményt és mikortól lesz önmagát fenntartó, nyereséges vállalkozása.
Ekkor keresett fel, mint az egyetlen könyvelőt, akit gyerekkora óta ismert. Könyvelőirodánk, nonprofit szervezeteket könyvelt, de családi napközit még nem. Az első informálódást követően, nyilvánvalóvá vált, hogy a családi napközi üzemeltetéshez kapcsolódó számviteli feladatok, messze túlmutatnak a főkönyv vezetésén és a NAV-nak való megfelelésen.
Könyvelőirodánk, nyitott az új feladatokra. 50 éves férfi kollégámmal és nonprofit szabályokban szakértő kolléganőmmel együtt, 3-an elvégeztünk egy CSANA tanfolyamot.
Barátnőm lánya tisztában volt vele, hogy pontosan olyan kezdők vagyunk, mint ő. Mindketten rengeteget olvastunk, jogszabályokat kerestünk, tanultuk a „CSANÁ-t”.
Eltelt másfél év. Egyetlen családi napközink virágzott, mi eljutottunk arra a szintre, hogy fel tudtuk mérni, mit nem tudunk még. És jött a fordulat. Bő 1 hét alatt, 4 CSANA kért tőlünk árajánlatot. El kellet döntenünk, hogy felelősségünk tudatában vállaljuk a könyvelésüket, vagy egyetlen családi napközit sem könyvelünk. Egyetlen CSANÁ-s ügyfelünktől sem várhattuk el a 2. év végén, hogy tolerálja hiányosságainkat, új ügyfeleinket pedig félrevezettük volna, ha tökéletlen felkészültségünkkel vállaljuk a számviteli feladataik ellátását.
Újra nekivágtam egy CSANA tanfolyamnak. Már tudtam kérdezni…
Jelenleg, 60 CSABÖ-t könyvelünk. Nagy bánatomra, könyvelőiroda vezetése mellett, nem lehet teljes odaadással CSABÖ-t is üzemeltetni, ezért nincs nekem is CSABÖ-m. De helyettesként, nagyon szívesen töltök el néhány napot a gyerekek között.
Erőssné Söveg Judit
CSABÖ könyvelő
Ezt a speciális területet, nagyon kevés könyvelőiroda vállalja, hiszen, nem csupán a NAV adó és egyéb ügymenetet érintő változásait kell ismerni, hanem a MÁK közleményeinek ismeretével is naprakésznek kell lennie a jó könyvelőnek.
INGYENES tanácsadásunkon, segítünk eldönteni, hogy melyik a legmegfelelőbb forma a családi bölcsőde, játszóház, magán bölcsőde, magánóvoda és magániskola működtetéséhez, üzemeltetéséhez.
Adminisztrációs feladatok útvesztőjében az engedélyeztetés időszakában vagy a működés során a régebbi ügyfeleink tapasztalataiból merítve, hasznos információkkal szolgálhatunk.
Nonprofit szervezetek könyvelésében járatosak vagyunk. Speciális könyvelési feladatok szabályai ugyanolyan gyakran változnak, mint minden Magyar Államkincstár által finanszírozott szervezetre kötelező érvényű előírás.
Családi Bölcsőde vezető tanfolyam elvégzésével és folyamatos konzultációval a képző központokkal igyekszünk napra készen betartani tudásunkat. Mi is szervezünk előadásokat, konzultációs napokat a területen dolgozó vállalkozásoknak.
Ha a legcsekélyebb kétely is felmerül egy kérdésben, a NAV-tól, Kormányhivataltól, MÁK-tól írásbeli állásfoglalást kérünk.
Bizonylatokat fogadjuk postán és beszkennelve interneten is. Online könyvelési rendszerünket választó ügyfeleinkkel, internetes felületen együtt dolgozunk.
Civil szervezetek alapítása, működésük segítése egy olyan terület, amit a nagy könyvelőirodák nem vállalnak, a képesítés nélkül, ügyesen, precízen könyvelő önkéntes pedig minden erőfeszítése ellenére sem tud a folyamatosan változó törvényi feltételek mellett olyan minőségben végezni, ami minden szempontot figyelembe megfelelne a NAV és a Törvényszék előírásainak.
2019-től a társasházakra is vonatkozik a beszámoló közzétételi kötelezettség, amit szakirányú végzettséggel nem rendelkező könyvelő, nem biztos, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően el tud készíteni. Felelősség, a társasházi közösségé, ők fogják a hibás bevallásból eredő bírságot fizetni.
Eljött az ideje, hogy szakemberhez forduljanak a társasház kezelők is.
Könyvelési munkadíjunk: 250 Ft/albetét, amely a könyvelési feladatokon túl, 2 fő bérszámfejtését is tartalmazza.
2018.07.01-től lehetőséget kaptak a vállalkozások, hogy ügyvédi közreműködés nélkül végelszámolják kft-jüket, Bt-jüket. Az AZNAP Könyvelőiroda, vállal VÉGELSZÁMOLÁST.
Cégalapítás, Székhelyszolgáltatás, Könyvelés, Egyéni vállalkozások kezelése, Társasházak könyvelése, Tanácsadás, CSABŐ, Civil szervezetek, Egyesületek, Alapítványok indítása és könyvelése.
1117 Budapest,
Október 23-a u. 14. 4/2
Nyitvatartás:
Előzetes egyeztetést követően.
racz.gyula@aznap.hu
+36 20 342 5516
1108 Budapest,
Tavas utca 1/C fsz. 10.
1106 Budapest,
Gyakorló utca 18. fsz. 3.
2119 Pécel,
Zoltán u. 48.